نحوه ارائه به مشتری

make your meeting special

 

در چند گام می‌توان یک پروژه طراحی‌ داخلی‌ را ارائه داد :

 

گام اول

شروع کار

با هر چیزی که برایتان الهام بخش است شروع کنید مثل یک رنگ الهام بخش، پارچه مورد علاقه، یک اثر هنری یا عکس یک استایل در دنیای مد. منبع الهام می تواند از هر جایی باشد.

 

hou de sousa’s iridescent ‘ziggy’ installation opens in new york’s flatiron plaza

گام دوم

نقشه ی فضا را ترسیم کنید :

مهم است که صفحه ارائه ی شما شامل نقشه نیز باشد تا اندازه و جای دقیق مبلمان را نشان دهد. این که به چه روشی کارتان را ارائه می دهید کاملا به شما و توانایی هایتان مربوط است، ممکن است در اسکیس دستی مهارت داشته باشید و یا بخواهید از نرم افزارهای کامپیوتری مثل اتوکد و راینو استفاده کنید. برای یادگیری این نرم افزارها می توانید از وبسایت لیندا کمک بگیرید.

 

Philip Johnson Glass House Floor Plan Design Plans

گام سوم

مواد، رنگ ها و پارچه ها را مشخص کنید :

سراغ پالت رنگ و پارچه ها بروید و آنها را به صفحه اضافه کنید.  صفحه ها راه خوبی هستند برای این که به کارفرما نشان دهید رنگ ها و مواد مختلف در کنار هم چه طور به نظر می رسند .

نکته: بعضی طراحان دوست دارند که سلسله مراتب درصفحه  رعایت شود. برای این کار می توانید موادی که می‌خواهید بیشتر مشخص شود را روی یک فوم بچسبانید تا متمایز به نظر برسد برخی دیگر از طراحان نیز ترجیح می دهند که صفحات مجزا برای پلان، پارچه ها، محصولات و… داشته باشند . برای اشنایی بیشتر با نحوه کار چیدمان  پالت می توانید کارگاه های آموزش پالت تجسم رنگ و بافت را شرکت کنید.

 

 

 

گام چهارم

محصولات را اضافه کنید :

در آخر با اضافه کردن مبلمان و تزیینات به صفحه شخصیت بدهید. لازم نیست همه ی جزییات را وارد صفحه  کنید، قرار دادن اشیایی که طرح شما را تعریف می کنند کافی است.

 

پالت چیدمان رنگ متریال

 

دیجیتال یا چاپی؟

این که بدانید جلسه ی شما با کارفرما به صورت حضوری است یا قرار است صفحه ارائه را برای آنها ایمیل کنید درنوع ارائه شما تاثیر گذاراست.