بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021

 

 

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2011-	FABRIZIO CASIRAGHI

 

آیا به دنبال اتاق نشیمنی به روز می‌باشید؟ ما اینجا هستیم تا با نگاهی به 12 اتاق نشیمن مورد علاقه خود به شما کمک کنیم.

سال گذشته بیشترین توجه به مبلمان بود و اتاق نشیمن به پناهگاهی برای استراحت و آرامش تبدیل گردید. همه اتاق‌های نشیمنی که امسال معرفی کردیم، زاویه‌ای منحصربه‌فرد داشتند - از مبل‌های بزرگ، چاپ‌های ترکیبی و کاوش در مواد (مرمر و شیشه) تا سبک مینیمالیسم. ما در این مقاله تعدادی از اتاق‌های نشیمن مورد علاقه‌مان را آورده‌ایم.  

FABRIZIO CASIRAGHI

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	REMY RENZULLO

 

طراح Fabrizio Casiraghi  این اتاق نشیمن که در خانه‌ای مجردی می‌باشد را با استفاده از تجربیات خود و همچنین نگاهی به آثار هنرمند میلانی Gabriella Crespi  و معمار اتریشی Adolf Loos ، مانند پیله‌ای راحت برای مشتری خود که یک آژانس فیلم بود، طراحی کرده است.

 

REMY RENZULLO

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	REMY RENZULLO

 

 طراح داخلی Remy Renzullo اتاق نشیمن این خانه در ساوتهمپتون، نیویورک، را بسیار نورگیر طراحی کرده است. در این اتاق گچ ونیزی با رنگ زرد ملایم به دیوارها طراوت بخشیده است و آنها را به پس زمینه‌ای عالی برای تابلوی نقاشی رودخانه لری ریورز تبدیل کرده که در بالای مبلمانی با روکش ابریشمی و برگرفته از سبک طراح Billy Baldwin نصب شده است.

 

CECILIA CASAGRANDE

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	CECILIA CASAGRANDE

 

 رنگ آبی بر این اتاق نشیمن ویکتوریایی و باشکوه حاکم میباشد که در ماساچوست ساخته شده است. مبلمان زیبای سکشنال که گویی با دیوارهای آبی تیره در رقابت میباشد، مکانی عالی برای نشستن و تماشای شعله های آتش شومینه است.

 

 

KEVIN DUMAIS

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	KEVIN DUMAIS

 

طراح، Kevin Dumais، سبک مینیمالیسمی آرام و زیبایی را در طراحی این اتاق نشیمن در غرب منهتن بکار برده است.  معماری این اتاق را  Robert A.M. Stern به گونه‌ای انجام داده که خطوط تمیز فضا پیشرو باشند. ترکیب این خطوط با یک پالت رنگی آرامش‌بخش بسیار واضح و بدیهی است.

 

 

MARSHA MASON

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	MARSHA MASON

 

 این اتاق نشیمن که در ایالت کانکتیکات است، متعلق به Marsh Mason می‌باشد ؛ بازیگری که‌ برای چهار بار نامزد اسکار شده‌است. در این اتاق، رنگهای متنوعی در کنار سایه‌های پررنگ قرمز و آبی بکار رفته است.

 

 

ALFREDO PAREDES AND GEORGE KOLASA

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021ALFREDO PAREDES AND GEORGE KOLASA

 

طراحی کلاسیک در اتاق نشیمن این مزرعه قدیمی که در  ایست همپتون، نیویورک می باشد، بسیار جذاب است. این مزرعه متعلق به یکی از خانواده‌های موسس دهکده است. اسکلت و بنای اصلی ساختمان آن به دهه 1700 برمی‌گردد، اما طراحی داخلی آن که اثر آلفردو پاردس و همینطور صاحب خانه جورج کولاسا می‌باشد، فضای داخلی ساختمان را کاملا به روز کرده است.

 

NICHOLAS OBEID

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	NICHOLAS OBEID

 

طراح Nicholas Obeid برای ایجاد حس صمیمیت و آرامش در یک اتاق نشیمن بزرگ در محله‌ی سوهو منهتن، با مقیاس و فضا بازی کرده است. او بسیار هوشمندانه از پالت صامتی از رنگ‌ ملایم کرمی، رنگ سبز خاکی و رنگ قهوه‌ای ابر و بادی استفاده کرده است.

 

HANNES PEER

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	HANNES PEER

 

 معمار و طراح داخلی، هانس پییر،  این آپارتمان متناسب و موزون را با الهام از سبک ویلا نکی، طراح مشهور دهه 1930 میلان، کارلو مولینو، طراح مدرنیست ایتالیایی، و خانه تابستانی جدید مکزیکی جورجیا اوکیف، ساخته است. اتاق نشیمن با لوازم قدیمی از جمله یک تختخواب دهه 1980، یک میز کوکتل Willy Rizzo، و فرش ایرانی با طرح نیمه قرن آراسته شده است.

 

CIVILIAN

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	CIVILIAN

 

یک زوج در استودیوی معماری و طراحی Civilian،  سرگرمی و کار را باهم درآمیختند و در عین حال که نیازهای خانواده خود را در نظر گرفتند، تا حد ممکن همه چیز را ساده نگه داشتند. اتاق نشیمن خانه شهری آن‌ها در بروکلین دارای مبل قدیمی Gae Aulenti و مجموعه‌ای از صندلی است که توسط طراح نیویورکی سام استوارت، دور یک میز چیده شده است. 

 

LINDA RUDIN

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	LINDA RUDIN

 

در این اتاق نشیمن که در لانگ آیلند میباشد، وسایل مد و زیبایی Linda Rudin چیده شده است. در این اتاق رنگ و بافت یکدیگر را در یک جفت مبل به رنگ زرد آفتابی، فرش سفارشی MA Estudio، و یک چراغ نوگوچی با طرح خال خال، تکمیل میکنند.

 

MARK SIKES

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	MARK SIKES

 

در این ویلا که در شهر پالم پیچ ساخته شده و طراح آن Mark D. Sikes میباشد، مشتری درخواست چند اتاق نشیمن را داشته است. این اتاق بخاطر طرح های راه راه سراسری‌اش و دو میز عثمانی با چاپ پیزلی که در آن قرار دارند و اثر پیتر دانهام می‌باشد، از سایر اتاق‌های نشیمن این ویلا متمایز است.

 

MARIE-LISE FÉRY

بهترین اتاق های نشیمن در سال 2021-	MARIE-LISE FÉRY

 

در خانه‌ی فرانسوی و روستایی، Marie-Lise Féry رنگ از هر سطحی ساطع میشود. در اتاق نشیمن این خانه، آسایش و راحتی توسط مبلمان سکشنال کریستوف دلکورت، میزهای کوکتلی از مجموعه Particulière وی و تابلونقاشی اثر Françoise Pétrovitch، فراهم آمده است.

برای اطلاعات یشتر درباره چیدمان فضاهای گوناگون میتوانید ویدِیو های تحلیل فضای داخلی را مشاهده کنید

 

منبع: elledecor

نویسنده: CAMILLE OKHIO

مترجم: مریم پورنقی